promotie

Reclameborden

zondag, 22-3-2015  

Het maken van reclame is niet altijd zo belangrijk geweest als het nu is. Toen de eerste bedrijven ontstonden, was men nog volledig afhankelijk van de lokale bedrijvigheid. De consumenten hadden geen mogelijkheid om grote afstanden af te leggen en moesten daarom voor alle boodschappen naar de kruidenierswinkel in het dorp. Het was niet mogelijk om even naar een ander dorp te gaan omdat daar misschien de aardappels goedkoper waren. Bovendien had men hier ook geen tijd voor: het huishouden nam veel teveel tijd in beslag om kilometers te lopen of te fietsen naar een andere winkel. Toen de auto echter beschikbaar werd voor het grote publiek, werd het mogelijk om in korte tijd deze grotere afstanden wel af te leggen. Dit zorgde ervoor dat een lokale kruidenierswinkel niet automatisch klanten kreeg, maar er iets voor moest doen om de mensen naar binnen te lokken. Als een concurrent een aantal kilometers verderop lagere prijzen had, bijzondere producten aanbood en dit duidelijk liet weten aan de consument, gingen alle klanten er vandoor. Reclame maken werd dus noodzakelijk om de klanten in de winkel te krijgen. Er zijn verschillende manieren om reclame te maken, de een effectiever dan de ander. Een ding is echter zeker in de reclamewereld: alles kost geld. Reclameborden moeten worden gemaakt en de grond waar ze op staan betaald en reclameboodschappen die via de televisie of de krant worden verspreid, zijn helemaal niet te betalen. Er gaan miljoenen rond in de wereld van de televisiereclame en je betaalt bijvoorbeeld miljoenen voor het uitzenden van een boodschap van 10 seconden tijdens de uitzending van de Superbowl in Amerika. Reclameborden zijn daarom een beter medium om je boodschap mee door te brengen, vooral als je het niet zo breed hebt. Reclameborden zijn zeker net zo effectief als boodschappen die op de televisie en in advertenties worden verkondigd. En het grootste voordeel van reclameborden ten opzichte van deze andere manieren van reclame maken is dat de borden in het oog springen en bijna niet te missen zijn. Een krant kan ongelezen worden weggegooid en als je op tv zat bent van de reclame, zet je een andere zender aan. Met reclameborden is dit niet mogelijk: hier moet je bijna wel naar kijken.

Reclameborden: een effectieve manier van reclame maken

Als je op een effectieve manier reclame wilt maken, kun je het beste kiezen voor reclameborden. Reclameborden zijn borden, waar je boodschappen op kunt zetten voor je potentiƫle klanten. Je wilt namelijk dat ze naar je winkel of bedrijfspand komen en zoveel mogelijk geld uitgeven aan jouw producten of diensten. Hiervoor moet je ze echter wel naar je toe lokken, en dit doe je op verschillende manieren. Je kunt bijvoorbeeld reclame maken met leuke aanbiedingen of kortingen, waarmee mensen geld kunnen besparen. Ook kun je op reclameborden vermelden waar je de winkel of het bedrijfspand kunt vinden en hoe je hier het gemakkelijkst komt. Het grote voordeel van reclameborden is dat je zelf kunt weten wat je er op zet en dat ze opvallend zijn. Het effect van reclameborden is dan ook groot, vooral als ze op de juiste locatie zijn geplaatst. Een goede plek voor een reclamebord is bijvoorbeeld langs de snelweg. Hier komen dagelijks heel veel verschillende mensen langs, die bewust of onbewust naar je bord gaan kijken. Wanneer ze op een bewuste manier kijken, zullen ze misschien direct naar je winkel komen, terwijl het effect van het onbewuste kijken op de lange termijn misschien wel meer kan opleveren. Het is namelijk zo dat veel automobilisten automatisch naar de borden kijken, maar ze niet bewust lezen. De naam van het bedrijf blijft echter ergens in het hoofd hangen, wat als gevolg kan hebben dat er aan je gedacht wordt op het moment dat ze je nodig hebben. Als klusbedrijf bijvoorbeeld kan dit een zeer effectieve manier zijn om reclame te maken, omdat men je vaak pas belt op het moment dat er iets aan de hand is waar ze hulp bij nodig hebben.

Verschillende soorten reclamemateriaal bij Sign Framing

Als je op zoek bent naar mooie reclameborden of andere producten om op een effectieve manier reclame mee te kunnen maken, kun je het beste eens op de website van Sign Framing kijken. Op www.signframing.nl vind je verschillende soorten reclameborden, waarmee je de juiste boodschap kunt doorgeven aan de consumenten. Er zijn veel verschillende soorten reclameborden, die op de website duidelijk worden omschreven. Je kunt bijvoorbeeld kiezen uit:

  • Reclameframes: hangend enkel, staand enkel, hangend v, staand v, banier, rond, containerframe, triaflex hangend enkel en een blindframe
  • Textielframes: hangend model of een staand model voor binnen
  • Beursstands en kamerschermen
  • Bestickering: raamstickers, autobestickering en vloerstickers
  • Verschillende soorten losse spandoeken
  • Bewegwijzering
  • Bedrijfspresentatie
  • Lichtbakken
  • Houten bouwborden

Een reclamebord van Sign Framing bestaat in principe uit een reclameframe, waar een doek tussen geplaatst wordt. Op deze doek wordt de boodschap die jij aan de consumenten wilt geven weergegeven. Je kunt kiezen uit verschillende vormen frames, zoals hangend, staand of rond. Ook zijn er verschillende modellen beschikbaar. Daarnaast zijn er nog talloze andere mogelijkheden om reclame te maken voor je bedrijf met behulp van reclameborden. Met beursstands zorg je er bijvoorbeeld voor dat je goed voor de dag komt op een beurs, terwijl bestickering voor op de vloer de veiligheid van de werknemers verbetert en bovendien een decoratieve werking verbetert. Op www.signframing.nl vind je de mogelijkheden en lees je meer informatie.

Deel Dit Bericht...Email this to someoneShare on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInPin on Pinterest


Comments are closed.